Coryforum.dk  forum ForumstylesPortal
 FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Bo Jensen
Administrator
Administrator

Alder: 43
Indmeldt: 26. jun 2008
Geografisk sted: Bjerringbro
denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 14:50  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Kirsten.. Det er ikke coryerne der er dovne.. Hugo gider ikke gå til optikker så han kan få briller der gør ham i stand til at se sine fisk..Very Happy

Krebs Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for Bo JensenVis brugerens profilSend privat besked
Hugo

Alder: 49
Indmeldt: 19. okt 2008
Geografisk sted: Billum
denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 22:49  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Bo: Jeg kan altså sagtens se de 3 bogstaver med nogle linier under, som optikkeren har hængende på vægen Very Happy

Tyr Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for HugoVis brugerens profilSend privat beskedMSN Messenger
Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 24/7/2010, 19:46  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

findes der et preventions midel til coryer ?

De labaner forsøger nemlig at kvæle mine kære planter, ved at overklistre dem med æg!!! Shocked Shocked

Tyr Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for HugoVis brugerens profilSend privat beskedMSN Messenger
mds

Alder: 40
Indmeldt: 21. nov 2008
Geografisk sted: kgs.lyngby
denmark.gif
IndlægSkrevet: 25/7/2010, 23:06  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det lyder godt Hugo!
Du lader dem vel bare sidde,og lader naturen klare det hele.er det nogle af de mere spændende arter du har,der "ødelægger" dine planter?

Vægt Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for mdsVis brugerens profilSend privat besked
Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 00:06  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Aj!............. Det er såmendt bare schultzi som går amok igen igen.

Måske jeg bare skulle droppe vandskift hos dem Very Happy Very Happy

Jeanette

Alder: 44
Indmeldt: 13. feb 2009
Geografisk sted: Syd For Holstebro
denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 00:21  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja, ja, det er galt når de ikke vil noget Wink

men også når de bliver for ivrige Very Happy

Tillykke med de mange æg, du må jo bar ud på lånemarked, hvis det kniver med pytterne. Razz

http://www.jeatri.dk

Krebs Køn:Kvinde Hesten OfflinePersonligt galleri for JeanetteVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens webside
Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 11:58  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg har skam pytter nok, men ikke plads nok til opstilling.

Jeanette

Alder: 44
Indmeldt: 13. feb 2009
Geografisk sted: Syd For Holstebro
denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 12:17  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Så er der jo ikke andet for end du må igang med en tilbygning.

http://www.jeatri.dk

Krebs Køn:Kvinde Hesten OfflinePersonligt galleri for JeanetteVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens webside
Bo Jensen
Administrator
Administrator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 16:25  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Nej Hugo.. Det er ikke let at finde plads på en 3 længet ejendom.. Du ved godt der kan være mindst 1. akvarie pr. kvm. Lige meget hvordan du bor..Smile

Krebs Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for Bo JensenVis brugerens profilSend privat besked
Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 26/7/2010, 22:27  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Bo Jensen skrev:
Nej Hugo.. Det er ikke let at finde plads på en 3 længet ejendom.. Du ved godt der kan være mindst 1. akvarie pr. kvm. Lige meget hvordan du bor..Smile

Pas på Bo.............. Ellers laver jeg et login til Grum her! Very Happy Very Happy

Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 12/8/2010, 22:07  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

KAN det være rigtigt!.......... At jeg ikke må grave en sø på 1/4 tøndeland, til fodderalv for Grum ??????

Bo Jensen
Administrator
Administrator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/8/2010, 11:54  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg er helt sikker på Hugo, hvis du tilbyder at grave det med en lysbro så får du lov..Very Happy

Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/8/2010, 22:45  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja Bo!.......... Men det vil nok blive lige så vellykket, som da jeg startede dafnie avl i hendes 250L stueakvarie Very Happy Very Happy

Hendes fede forædte fisk åd det hele!

Kirsten Sørensen

Alder: 50
Indmeldt: 16. sep 2008
Geografisk sted: Hjørring
denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/8/2010, 00:17  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg tror, Grum sidder på magten! Wink

Vandmand  Grisen OfflinePersonligt galleri for Kirsten SørensenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Hugo

denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/8/2010, 07:37  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Aj Kirsten altså!

Jeg var slet ikke klar over at Grums bagdel i virkeligheden er magten!
Så må hun sgi helre passe på den, at den ikke får et klap Very Happy Very Happy

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)

Forum sikkerhed

3361 Angreb afværget