Coryforum.dk  forum ForumstylesPortal
 FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
hubbi

Alder: 30
Indmeldt: 25. jul 2010
Geografisk sted: næstved
denmark.gif
IndlægSkrevet: 28/7/2010, 12:25  Emne:  pansermalle æg Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hej alle først undskyld hvis jeg ikk har sat det under det rigtige emne vi har nogle kobberpansermaller som har lagt mange æg og det har de gjort før og vi har haft taget dem over i en plast bøtte med en boblesten så de får luft men hvad gør vi når de er klækket er det bedst de kommer over i et lille akvarium med en lille pumpe ell hvad vil i mene vi vil jo gerne have de bliver til noget Smile mvh lars

Skytte Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for hubbiVis brugerens profilSend privat besked
Bo Jensen
Administrator
Administrator

Alder: 43
Indmeldt: 26. jun 2008
Geografisk sted: Bjerringbro
denmark.gif
IndlægSkrevet: 28/7/2010, 15:10  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Lars!

Der er manf´ge måder at gøre det på. Jeg gør selv det når jeg får æg fran en af mine cory arter, så så ryger de i et 12L akvarie med en filterpatron, som den her: http://www.akvarieforretningen.dk/product.asp?product=546 og så et helt tyndt lag sand.. Det virker fint her..Smile

Krebs Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for Bo JensenVis brugerens profilSend privat besked
hubbi

Alder: 30
Indmeldt: 25. jul 2010
Geografisk sted: næstved
denmark.gif
IndlægSkrevet: 28/7/2010, 16:54  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Bo Jensen skrev:
Hej Lars!

Der er manf´ge måder at gøre det på. Jeg gør selv det når jeg får æg fran en af mine cory arter, så så ryger de i et 12L akvarie med en filterpatron, som den her: http://www.akvarieforretningen.dk/product.asp?product=546 og så et helt tyndt lag sand.. Det virker fint her..Smile

ok jeg har et 54 l til og stå kan jeg bruge det selvfølig kun med lige så der er vand nok til pumpen kan køre jeg tænkte på og sætte en nylon strømpe ud over indsunning på pumpen så de ikk bliver suet ind ? mvh lars Very Happy

Skytte Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for hubbiVis brugerens profilSend privat besked
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)

Forum sikkerhed

3365 Angreb afværget