Coryforum.dk  forum ForumstylesPortal
 FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Grupper  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
jan hansen

Alder: 48
Indmeldt: 15. jan 2009
Geografisk sted: Øster Hornum / Støvring
denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 09:51  Emne:  L66 Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Godmorgen,

Så er det endelig lykkes mig at få æg på L66.
Har haft dem i 2 år nu og her til morgen efter 3 hektiske dage i hulen er der æg.

Så nu kan vi kun vente
Jan

Skorpion Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for jan hansenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Bo J

Alder: 29
Indmeldt: 13. jan 2009
Geografisk sted: Thisted
denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 17:42  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

tillykke med dem Very Happy

Jeg har også lige taget et kuld fra mine i dag.

Jomfru Køn:Mand Aben OfflinePersonligt galleri for Bo JVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN Messenger
jan hansen

denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 20:49  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Bo
Tager du altid ungerne fra?

Skorpion Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for jan hansenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Bo J

Alder: 29
Indmeldt: 13. jan 2009
Geografisk sted: Thisted
denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 22:04  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ja jeg tager dem altid fra. det er ikke fordi det er det bedste for ungerne. men fordi de er nemmere at fange når de bliver store (4cm) når de går i et akvarie for sig selv.

Jomfru Køn:Mand Aben OfflinePersonligt galleri for Bo JVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN Messenger
Jeanette

Alder: 44
Indmeldt: 13. feb 2009
Geografisk sted: Syd For Holstebro
denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 22:14  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Tillykke med æggene, det er altid ekstra spændende, når det er første gang.

http://www.jeatri.dk

Krebs Køn:Kvinde Hesten OfflinePersonligt galleri for JeanetteVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens webside
jan hansen

denmark.gif
IndlægSkrevet: 29/7/2010, 07:42  Emne:  L66 Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej

Så er der lige klækket nr. 2 kuld på mine L66, ca 30 stk svømmede rundt på bunden i går.
Jan

KINGTIGER

Alder: 33
Indmeldt: 19. okt 2009

brazil.gif
IndlægSkrevet: 29/7/2010, 20:48  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Jan
Tillykke med dem, det er bare super når det lykkes......

Held & Lykke med dem

Henrik Hylleberg

Artsliste af maller på min hjemmeside.
www.discusdynasty.dk

Tvilling Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for KINGTIGERVis brugerens profilSend privat besked
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)

Forum sikkerhed

3361 Angreb afværget